В тази тема ще разкажа историята на моето опелче.
В началото,когато го взех не изглеждаше кой знае колко добре.Занемарен от предишният си собственик,който сигурно не знаеше какво притежава,кабриолетчето дойде при мен.От много време исках да си имам опелче.Първият автомобил,който карах когато взех книжка преди две години и половина,беше Опел Астра Ф Комби(семейният автомобил и до ден днешен).След лека забежка от марката се озовах в една японска секта,но се махнах по най-бързият начин от там
.Бертонето е оборудвано с ел.пакет-4 стъкла,огледала с подгряване,гюрук,ел.фарове.Колата има също така и централно,хидравлика,15"лети джанти.Двигателят е 1400 кубика пълна инжекция,което прави мощност от 82 коня.Този двигател на Опел го дават като най-добър в съотношение мощност/динамика,и е един от най-здравите(т.нар.идиотоустойчив двигател).
Това беше колата в самото начало:
След като попадна в мойте ръчички колата се сдоби с червени лайсни по броните и по вратите.Лепнах и фолио на задният прозорец,както и на малките задни стъкла.
Не се порадвах и една седмица на колата когато един идиот реши,че не иска да ме види и ме удари назад.Бях паркирал на един голям площад,а пича беше спрял на 20 метра по-напред.Бяхме само двамата на целият площад.Човека реши да кара назад и не ме видя.Удари ме отпред вдясно.Пострада решетката ми,както и фара и мигача.
Както и да е оправихме се с пича без КАТ и разправии.Плати ми една сумичка,която стигна да се оправи колата и останаха даже...половината и повече,но това е защото си я правихме аз и един приятел.
Сменихме само стъклото на фара,сменихме мигача с нов,но трябваше да се стигне до това положение:
От удара беше пострадала гредата под фара и същият беше заклещен под бронята.След като колата беше разфасована и решетката беше на земята се случи това:
Решетка без емблема
Но това не беше достатъчно.След удара колата нещо се разсърди,защото я карахме близо седмица без предница.Просто хората в едно магазинче за авточасти(няма да им правя антиреклама,но дано не постъпват така с всичките си клиенти)ме бавеха 4 дена за доставката на едно стъкло за фара,което впоследствие поръчах на друго място и ми беше доставено още на другия ден...
...Та колата взе,че се намръщи:
От тогава насам промените по колата не съм ги документирал,но те са дребни.
Малко китайски символи-на задният прозорец и отпред под мигача на калника.Другите неща са фолио на предните стъкла,сенник и затъмнените мигачи(които в скоро време ще бъдат изчистени)
За в бъдеще съм замислил преместването на предният номер в долният ляв ъгъл на бронята.Ако пък ми се усмихне щастието може и да е квадратен номера
Оригиналното място за номера ще бъде заличено,все едно е нямало номер там