Значи купих колата есента на 2008г. мотора беше м20б20-2000куб.,129к.с. и 164нм.(но доста изморен),пролетта на 2009г. ми блокира маслената помпа и колата почти запече.Реших да я позасиля като смених коляновия вал и буталата за да стане м20б23-2300куб.,150к.с. и 205нм.
,като подмених и цялата карантия:семеринги,лагери,сегменти,ролки,ремъци и т.нт. .В последствие реших да слагам турбо,понеже съм имал кола с турбо и усещането е много силно
.Есента на 2009г. си поръчах електроника Мегаскуирт,че оригиналната нещо не ме кефи с тоя дебитомер и започнах да си търся части!
Купих нова турбина Garrett TB0363,нови дюзи от Форд 3.8 v6,некъв Хамерикански,колектор ползувам от 2.4тд пак от БМВ е30 с доработки,изпадна ми и кулер(незнам от какво е но пасва идеално),маслен радиатор пак от БМВ,блоуоф и други дреболии и чаках да се позатопли времето и си взех тази седмица отпуска за да действам!
Първоначалната идея е да я карам на 0.5 бар. че нещо изнемогвам финансово,а ако я надуя повече ще почнат доста проблеми!
Очаква се към 200-210к.с. на мотора.
По-натам като заделя наякой лев за по-сериозен съединител и по-яки скорости ще се надуе към 0.8-0.9 за да извади около 260-270к.с.
Колата трябва да стане до края на седмицата и то с доста други неща покрай турбото!
_________________
Ако имаш прекрасна жена, ослепителна любовница, страхотна кола, нямаш проблеми с властите и данъчните; ако когато ходиш по улицата, винаги грее слънце и минувачите ти се усмихват - кажи НЕ на наркотиците!